Symptom och smutsig choklad.

Tror min sexåring har pratat om atomer och molekyler i skolan. Han skulle beskriva något pyttelitet för mig och förklarade att det är lika litet som symptom!
 
Sött som honung är det med såna kommentarer.
 
Tror det är då jag älskar honom som mest (förutom när han pussar mig och säger att han älskar mig mest i världen och såna saker. Eller som när han får över lite lördagsgodis som jag kan mumsa i mig i smyg).
 
Nähe mina vänner. Har fyra chokladkakor att sätta i mig nu och eftersom jag inte vill riskera chokladbitar i tangentbordet så ses vi helt enkelt en annan dag (det är så jobbigt att peta upp chokladen och när de väl är uppe igen så är de smutsiga och då vill inte ens jag äta dem! Nån jävla måtta får det vara på snuskeriet!)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0