Silvertejp ska det va!!!

Nioåringen och jag har (som vanligt) en diskussion om något som har med regler att göra. När jag inte orkar mer så säger jag;
 
"Noah, jag vet att jag har rätt och du kommer inte att fatta det förrän du är vuxen. Jag ringer dig så kan prata om det när du har egna barn!"
 
Han svarar:
"Nej, det gör du inte, du ska inte ringa mig då!"
 
"Ehh, jooo det ska jag för jag måste ringa när jag vill vara barnvakt till dina barn!"
 
"NEJ mamma!!!  Mina barn kommer att hata mig om jag låter dig vara barnvakt. Jag älskar dig som mamma, men...."
 
 
Vad i h*vete!!!???
 
Visst kan man tycka att jag går händelser i förväg, planerar för snabbt och så där. Men detta känns INTE okej!
 
GLÖM tejpen jag skrev om i förra inlägget. Det blir den här från och med nu! Fast den breda varianten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0