Ungj*kel

På lördag är det en månad kvar till julafton. Tiden går så snabbt att jag blir åksjuk och måste äta Postafen dygnet runt. Ganska jobbigt må jag säga! (Kanske därför jag är så trött jämt)
 
Appropå att tiden går snabbt. Min nioåring tittade lite lustigt på mig när jag tvättade bort mascaran igår kväll. Han stod med munnen öppen och frågade vad jag höll på med. Jag förstod inte riktigt vad han menade, men förklarade att jag tvättade bort smink. Den blicken jag fick då. Shit!
Så säger han:
 
"Men MAMMA, har DU smink!? Du måste skämta!!!???"
 
Jag undrade så klart vad som var så fel med det och fick svaret:
 
"Herreguuud. Är du inte lite FÖR gammal för sånt? Herreguuuud!!!"
 
Så skakade han på huvudet och satt där och gapade som en jäkla fågelunge.
Nästa gång ska jag trycka in en mask i gapet!
 

Kommentarer
Postat av: Evelina Sidenbäck

Hahahahaha skön kille! Men du får se de så här istället: Han tycker du är så fin som du är... o blev väldigt förvånad att du om någon hade smink ;) hihihi... tur jag kunde få de till något bra iaf ;)

2012-11-19 @ 18:01:13
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0