Redan söndag och opålitlig syster.

Jahopp. Då var det söndag igen. Ska försöka njuta av att det faktiskt är en hel dag kvar av helgen.
 
I går kväll satt jag här med massor av tända ljus och tittade på tv. Jätteromantiskt verkligen. Om jag inte hade varit ensam.
 
Har inte kommit på något mer till min önskelista, som ni skulle föra vidare till mannen. Har en känsla av att jag blir utan presenter nu. Inte för att det gör något. Det verkar inte finnas något jag faktiskt behöver (men säg INTE det till honom). Något litet kan vara kul ändå.
 
Nåväl. Snart är det helg igen och då vet i katten vad som kommer att hända. Syster yster har något lurigt på gång. Man kan aldrig riktigt lita på henne. Det enda jag vet är att jag måste vara ledig på fredag och åka till henne på torsdag. Verkar inte det lite skumt tycker ni?! Hmm. Spännande.
 
 
 
 
Precis vad som helst kan hända. V a d  s o m   h e l s t.

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Trevligt då kanske vi kan ses på torsdag tänkte nog ta semester faktiskt puss

2012-11-25 @ 15:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0