Pissråtta.

Är så trött, frustrerad och förvirrad att jag håller på att gå sönder!!! Hoppas bara att detta året går snabbt nu!
(Ja, jag vet att jag skrev att tiden går för snabbt i mitt förra inlägg. Men man har rätt att ändra sig. Visst!?)
 
Som sagt. Förvirrad.
 
Vet knappt vad som är upp och vad som är ner (fast vänster och höger har jag fortfarande ganska bra koll på. Tur.)
 
Inte bara jag som är trött här märker jag. Noah frågade mig i bilen om jag hade en skiva i spelaren. Jag svarade att jag hade det, men att det var musik han absolut inte tyckte om. "Det gör inget mamma, snälla sätt på den. Jag orkar faktiskt inte höra dig prata mer!".
 
Skönt. För jag orkar faktiskt inte prata. (Pissråtta)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0