Blarr bara.

Jag vet. Jag är apdålig på att uppdatera bloggen. Finns ju viktigare saker att prioritera här i livet. Wordfeud till exempel. Kan inte riktigt svika dem som väntar på att jag ska lägga ett ord.
 
Har sett att det enda jag skriver om här, är mina barn. Man kan undra om jag inte har något annat liv än att bara vara mamma just nu. Svaret är nej. Det har jag inte.
 
Det är mina barn, wordfeud och jag. Fast i en annan ordning.
 
Så nu vet ni.
 
En annan sak som är lite jobbig (förrutom att bara vara mamma och vara beroende av wf) är att det är söndag idag. Jag kan aldrig riktigt njuta av söndagar. Det betyder måndag dagen efter (i fall ni inte visste?!). Redan på lördag kväll börjar jag känna att helgen är nästan slut. Trist och lite småsjukt sådär.
 
Så mina vänner. Uppdaterad och klar....Har ord att lägga nu.
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Tingeling

PUSS <3

2012-11-18 @ 19:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0