Suck och stön.

Varför göra saker idag när man kan skjuta upp dem till i morgon? Varför inte istället äta upp barnens chokladägg som de skulle få till påsk, blogga lite och sen gå och lägga sig!?

I morgon blir det alltså följande:

* städa hela huset

* betala alla räkningar

* packa familjens alla resväskor (men näe, jag packar inte åt sambo...kallar mig gärna feministhora om ni vill, han får fan packa själv!)

* bli förbannad för att allt inte får plats i just mina resväskor

* packa upp det mindre viktiga igen, kanske två av de tjugotvå klänningarna

* vattna blommor

* köpa sånt som jag glömde idag

* ta bort vinterpälsen så att sambo slipper checka in mig som babian på planet och därmed riskera högre pris  för biljetten än vad vi har tänkt oss  PLUS att det säkert krävs något specialintyg för att införa djur i landet vi ska till

* gå på jobbintervju

Och massor med saker till. Men nu ska jag sno lite fler ägg. Det ska vara bra för potensen har jag hört.

Kommentarer
Postat av: Bingo

Haha jag tror det kan behövas specialintyg för dig iallafall.

2012-03-21 @ 21:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0