Tack gode gud för fredagar.

Äntligen fredag. Som jag har längtat! Trots mitt arbetslösa tillstånd, älskar jag fortfarande fredagar mest.

I kväll är det bio som gäller. Och vet ni vad!? Det är en vuxenfilm. VUXENFILM. V U X E N F I L M. Det betyder att jag ska gå och se en film utan barn! Det har hänt en gång på 1,5 år och det ska bli så kul. Inte hålla kolla på tre olika popcornlådor, ingen utspilld dricka i knät, inga löjliga 3d-glasögon och inget tjat om toaletten mitt i filmen...slipper snubbla mig förbi en massa fötter (som jag alltid lyckas trampa på) och störa folk.

I N G A  barn med i kväll.  Bara jag och mitt VUXENSÄLLSKAP!


Och nu ska jag lägga mig i soffan och gosa med Theo. Vi ses mina vänner. Efter filmen...som jag ska se UTAN barn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0