Min bebis kommer snart

att fylla år. Sex år påstår han att han blir. Bah! Som om jag skulle gå på det. Han föddes ju nyss.

I alla fall så vill han ha ett kalas denna gången. Förra året hörde gudarna min bön och Theo hade inte lust med kalas. I år verkar jag inte ha samma tur.

Disco ska det vara.

Jag har svårt att tänka mig 24 ungar i vårt hus. Jag har ännu svårare att tänka mig 24 dansande ungar i vårt hus. Hjälp!

Visserligen är jag van vid många barn. Tycker till och med det är roligt med barn i alla dess åldrar. Men i h u s e t...Kan se det framför mig:

Theo skriker för att någon har förstört hans legobyggen

Någon gråter efter att ha trillat ner från trappan

En annan snyftar efter sin mamma

Någon kräks för att den tydligen var laktosintolerant och har ätit massor med glass...med extra laktos i

Ett barn river ner en blomma och blir hysterisk

Noah gråter för att någon gick in i hans rum

Sambo får nervsammanbrott och anklagar mig för att det är kaos

Theo vill att gästerna ska gå hem innan de tar sönder fler saker

Jag försöker få tag i alla föräldrar så att de kan hämta sina barn lite tidigare

Inga föräldrar går att få tag i

Alla föräldrar sitter hemma i lugn och ro och dricker kaffe latte

Jag låser in mig på mitt rum och gråter

Barnen bryter upp dörren

...eller, jag kanske ska sluta här...

Jahopp. Det blir kul med kalas som sagt. Spännande.

(Kanske ska hyra en lokal någonstans, lämna sambo hemma och skriva att de ska ha med egen mat. Utifall att)


Kommentarer
Postat av: Mia

Men varför så många??

2012-01-17 @ 22:11:12
Postat av: Mia

Men varför så många??

2012-01-17 @ 22:11:17
Postat av: Jessica

Älskade vännen,,, Du löser detta galant! Det vet jag

2012-01-17 @ 22:33:53
URL: http://lillsnuffsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0