Jag har en stalkers.

Fick ett roligt samtal idag. Från en före detta kollega som berättade att de ska till Thailand snart. Samma vecka som vi faktiskt. Samma del i Thailand också. Alltså nästan exakt samma ställe, samma strand och nästan samma hotell. Kul jue. Kan ju nästan tro att hon visste om vår resa (host host). Hoppas sambo uppskattar det lika mycket som jag ;).

Man kan nästan säga att jag har en stalker. Visst kan man det?!

HA! J A G  H A R  E N  S T A L K E R! Så jäkla fränt. Man kan ju nästan säga att jag är en kändis nu då. För visst är det kändisar som har såna där stalkers? Som följer en vart man går...Joo, det är det. 

Jahopp. Alla ni som vill ha min autograf räcker upp en hand! Nähe...Ingen??? Va fan. Tänk på att jag nästan är en kändis. Ni kommer att ångra er.




Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

jag vill jag vill jag vill :) tack för fina ord min lilla extra familj! saknar er så de värker... pussar o kramar <3

2012-01-26 @ 22:24:21
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0