Diagnos of the day

Nu ska ni får höra dagens diagnos.

- Kattallergi
- Hästallergi
- Björkallergi
- Gräsallergi

Stackars lilla barn. Kattjävlarna kan vi ju undvika, liksom hästkräken men gräs och björk blir ta mig fan svårt!!!

Snyft.  Inte för att det kom som en nyhet precis, men det var värre än jag misstänkte :(

Nu har han så mycket allergi att jag kommer få dåligt samvete varje gång jag skäller på honom. Fan också. Inte kan man väl bli arg på en unge som har allergi? De har ju nog med problem. Kliande ögon, snorig näsa, utslag, trötthet och irritation...Men guuuuuuud, jag lider ju av konstant trötthet och irritation. Bäst jag kollar mig också.

Jaja. Så är det med det. Ska kolla mina mail nu. Kan ju vara så att min kära sambo har skickat något gulligt (HAHAHAHAHAH) till mig.

See you.




Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

stackars Noah!!! finingen... så jobbigt. Skönt dock för honom att han ALLTID kan skylla på det eftersom de gav både det ena o de andra symtomet ;)

2012-01-19 @ 22:31:51
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0