Wiehekonsert.

Nyss hemkommen från Mikael Wiehe-konserten. Det var lagom bra låtar och lagom mycket snack. Jag är inte direkt politisk engagerad men han har ju humor gubben! Det fanns bara en i lokalen som buade åt hans missnöje med sossarna och det var mannen bredvid mig (så klart). Jag tror det var min pappa, men det låtsades jag ju inte om då!

Jag råkade köpa med mig en skiva på väg ut. Typiskt kommunister att lura av de arbetslösa sina sista pengar ;).

Nog om detta och dags att sova. Inte så lätt att vara en mamma med feber. Måste lägga mig.

Kram.

Eller jag måste ju skriva liiite till. En liten Wiehe-lista.

Bästa låten: "Titanic" och "Flickan och kråkan"

Sämsta låten: Kan jag så klart inte ens namnet på...

Bästa hälsningen: "Vem kan man lita på" till president Obama

Roligast: Att han glömde sätta på gitarren efter att de andra börjat spela. Gör om gör rätt.

Ok. NU- god natt!!!


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

hihi go natt! <3

2012-02-08 @ 22:30:07
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Avis...;(

2012-02-08 @ 23:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0