Mikael Wiehe

I kväll ska jag gå och lyssna på Mikael Wiehe. Noah verkar grymt avundsjuk trots att han inte vet vem han är. När jag påpekade det, sa han: "Jo, fast du ska få lyssna på Flickan och kråkan LIVE mamma!!!".

Så det var där skon klämde. Jag har gjort mitt bästa för att mina barn ska uppskatta den sången och när de väl gör det, så får de inte följa med och lyssna live! Sorry kids.

I dag har jag feber och känner mig allmänt trött och tjurig. Första gången jag är sjuk sen jag sa upp mig från jobbet (så jag ska inte klaga).

Annars är allt lugnt.

Ska åka och hämta Noah nu. Han tycker det är för långt att hem. Jag har mätt! Det är ca 350 meter. Klart att ungen inte ska behöva gå så långt!

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

snacka om orättvist att inte N får hänga med ;) HOppas du kryar på dig snart vännen, shit va jag saknar dig ännu mer efter att ha pratat med dig. Vi får sluta prata med varandra :P



Klart ungen inte ska gå. Va begär du? Benen ska hålla i många år till!



Pussar o kramar till dig älskade vän <3

2012-02-08 @ 21:26:29
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0