Tålamod, vart tog du vägen???

Kan inte förstå vart jag har tappat det. Tålamodet! Det är helt försvunnet och jag saknar det. Barnen saknar det ännu mer.
I dag åkte vi för att handla lite kläder till barnen. De var lite småtråkiga i bilen men sa inte så mycket. Vi gick genom gallerian direkt in i butiken vi skulle handla i. Då hör jag ett litet mummel från barn ett och en sur kommentar från barn två.
Jag vände på klacken direkt, tittade inte ens på dem utan sa bara "Jaha, då åker vi hem!".
Kan säga att de blev väldigt förvånade. Och besvikna! De missade både nya kläder och resturangbesök.
 
Ja, så är det. Tålamod lika med noll just nu.
Bara så ni vet ;)
 
 
Såna här aktiviteter gillas just nu. Inte så krävande...av mamman...
 
I morgon ska det bakas. Om vi orkar!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0