Ynklig.

Jag sitter fortfarande och tycker synd om mig själv. Så sjuk och ynklig...kan man annat än att tycka synd om då?! Stora killen är friskförklarad och ska till skolan i morgon. Mannen ska på jobbresa i några dagar och den lille passade givetvis på att lägga till med en liten feber ikväll.

Att man inte ens kan få vara sjuk ifred!

VARFÖÖÖR KAN MAN INTE BARA FÅ VARA SJUK E N S A M !?

Min plan var att skicka bort den lille några dagar. Så att jag kunde få ligga här och vara sjuk de timmarna Noah är i skolan. Men icke! Nu kommer jag inte ens ha tid att vara sjuk. Nu ska jag ta hand om nästa unge :(.

Nu håller jag bara tummarna för att den lille inte kommer att vara lika sjuk som den store har varit. För det orkar vi inte. Icke. No no. No! 

Annars är allt kanon. Alla tusen saker som skulle ha gjorts i veckan, har jag nu möjlighet att skjuta upp lite till. Känns väldigt bra att lägga allt på hög. Eller inte. Men nu har jag ialla fall ingen ork.

Vi ses när vi ses.




Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

de var då tusan!! Jag sitter här o tycker synd om dig min vän för att du inte får vara sjuk ifred... eller för att du är sjuk... du ska inte vara sjuk. Min röst låter som någon målbrottshistoria. Annars hänger armar o ben kvar.



Puss o kram o sov gott älskade vän

2012-04-22 @ 22:15:19
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Ojojoj stackars dig!! Hoppas att du får en bättra vecka!!

KRAM

2012-04-23 @ 00:07:57
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan
Postat av: Fnulan

Jag måste skriva.. MASSA MASSA TACK för det du skrev hos Hannah! Så glad jag blev när jag läste det och det värmde in i själen. Jag var så rädd att ingen skulle gilla mig...

Massa kärlek!

2012-04-23 @ 19:28:25
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0