Weddingplanner.

Vet inte riktigt var jag var i berättelsen "frieriet"...tappade bort mig på något sätt. Men som ni förmodligen redan har förstått, så blev det ett JA från mig/min sambo...(kommer inte ens ihåg vem som friade till slut).

Jag började googla på gifta sig utomlands, vigsel på stranden i Phuket och så vidare. Fastnade då för 
[email protected] och började maila dem. Först på lite skoj, sedan på allvar :)

På den vägen är det. Det fanns ingenting vi behövde tänka på mer, vilket gjorde att eventuell vigsel förträngdes och helt plötsligt var vi gifta. Himla smidigt måste jag säga. Min sambo hann inte ens få kalla fötter...







"The planner" ordnade med allt. Mat, vigselförättare, blommor, frisör, fotograf, champange med mera. Smidigare än så kan man nog inte få!

Vi blev nöjda och nu är hela familjen gifta (som Noah har väntat på att få gifta oss).





Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Helt underbart!!! O ni är så otroligt vackra att man blir helt matt (?). Eller ja menar så otroligt vackra att man känner sig rätt ful :P



Älskar dig vännen o saknar dig ännu mer. PUSS

2012-04-24 @ 10:51:28
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Underbart!!

2012-04-24 @ 22:09:31
Postat av: tingeling

Så fina ni är <3 massa pussar o kramar <3

2012-05-01 @ 21:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0