Tjänade nyss 3500 kronor!

Satt och kollade en av tandklinikernas hemsida. Usch och fy. Fick ju ont i munnen bara genom att läsa. Nu tänker jag verkligen inte beställa en tandläkartid, för hur ont gör det inte då att vara där?!

Jahopp! Där sparade jag de pengarna! Undrar vad jag ska handla nu....Ska se...

En undersökning kostar: 800. Minst!

Har säkert tandsten också, vilket skulle kosta: 500.

Kanske ett hål...lagning: 1200.

Det blir...2500 kronor.

Fast jag kom på att jag skulle köpa en sån där dyr eltandborste när jag ändå var där. En värsting för 1000 kronor. Herregud vad rik jag blev helt plötsligt. Bäst att nätshoppa lite. Kan ju inte gå omkring med hur mycket pengar som helst.


Ps, har alltid minst fyra hål...Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Jessica

I know,,, Kommer inte kunna lösa ut mig från tandläkaren när jag är färdig. Och ont gör det oxå. Man borde fan få betalt för att gå dit istället

2012-04-24 @ 22:33:50
URL: http://cederloflarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0