Svar på frieriet.

Jodå. Jag fick ett svar på frieriet.

"Det var mycket på en gång. På sista frågan svarar jag tveklöst ja. Övriga funderingar kan vi kanske dryfta öga mot öga. Verkar det ok för dig?

Älskar dig".


Självklart tog jag detta svar som ett JA!

Tänk. Jag har väntat på ett giftemål i flera år utan att få något riktigt svar. Men så mailar jag och får respons direkt. Hade inte en aning om att han var så supermodern!

Men efter detta fick jag tjata och gnata lite till. Det finns fler mail. Mer väntan.

Det var lite som med galltvål ni vet. Man måste gno och gno innan man blir riktigt nöjd. Innan fläcken på kläderna är borta.

Så jag fortsatte att tjata. Fast bara lite....

Ni kan få en liten bild nu. Men bara för att ni tjatar. Jag är lite som galltvål ni vet...






Kommentarer
Postat av: Mia

Skam den som ger sig...;)

2012-04-09 @ 21:23:25
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Dryfta öga mot öga.... faan va jag läste den meningen om o om igen... har aldrig hört ordet dryfta innan! Hur gammal är han egentligen??!



Jäklar i mig så praktiskt de här låter! Tack för alla tips o råd du ger mig, kanske kan användas i en framtida...öh förlovning får de väl bli då!



Tur han tog sitt förnuft till fånga då :) hihi!



Ni är mina solstrålar som förgyller min vardag :) hihi!



Pussen o kramen

2012-04-09 @ 22:32:22
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0