Ni tycker jag är elak va?!

Ni tycker säkert att jag är egoistisk, snål och elak mot mina barn. Men bara för att jag ger Theo en liten isglass och själv sitter och äter vaniljglass med chokladpluppar och hackade nötter, betyder det inte att jag är elak. Jag vill bara ha det goda ifred! Jag har dessutom placerat honom i soffan och mig själv en bit ifrån. Han märker inget.

Och när förra portionen intogs lite tidigare idag, var han inte ens på samma våning.

(Och när nästa portion kommer fram, sover han)

Det finns faktiskt de som skulle föredra isglass till och med.

Jag har inte dåligt samvete.

Och så är det bättre med isglass när man har feber.


Inte för att jag känner att jag måste försvara mig här...


Nåväl. Ska gå och slänga pinnen åt honom. Han är ju trots allt sjuk.

Ses ikväll. Med eller utan glass.




Kommentarer
Postat av: Eva

Jag hade ALDRIG lyckats äta ngt annorlunda med vakna barn..



A L D R I G !



Till och med Ella har stenkoll..

Haha



2012-04-24 @ 20:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0