Töntigt värre.

Helt ärligt nu alltså. Vem fan kom på "Kanelbullens dag"??? Så himla töntigt. Som om kanelbullar ens vet om att vi har en dag bara för dem!!!

Som om jag ens skulle baka kanelbullar för en sån grej.

Som om jag ens skulle baka kanelbullar överhuvudtaget.

Som om jag ens skulle köpa kanelbullar just i dag.

(Okej, det där sista var en vit liten lögn. Fast jag köpte det bara för att barnen inte skulle tycka att jag är en skitmorsa som struntar i högtider. Jag gjorde det bara för att alla andra föräldrar säkert har gjort det och för att mina barn inte ska känna att de på något sätt är annorlunda och kanske till och med bli mobbade för att jag tycker att det är en töntdag)

För det tycker jag. Töntdag!!!

(Ska nog be barnen spara sina bullar tills i morgon och tala om för dem att det är alla andra barn och föräldrar som är sjuka i huvet som firar en bulljävel...Vi äter i morgon i stället. Förakta icke en torr bulle!!!)

Kommentarer
Postat av: mia

he he he..

HÅLLER MED!!!!! SÅ töntigt så man smäller av.

Jag ska INTE köpa för jag älskar bullar och jag vet att dom jäklarna hällt i socker i dom..

2011-10-04 @ 13:16:49
URL: http://mia71.blogg.se/
Postat av: Gerd

Vilka roliga kommentarer......Vad roligt jag har när jag läser dina inlägg.....Fortsätt

2011-10-04 @ 15:38:00
Postat av: gerd

Vilka roliga kommentarer......Vad roligt jag har när jag läser dina inlägg.....Fortsätt

2011-10-04 @ 15:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0