Modernt mailförhållande.

När sambo jobbar är han nästan omöjlig att få tag i. Jag kan ringa en hel dag (ja, inte hela tiden förstås utan jag lägger ju på lite i bland) utan att han svarar. Men i går testade jag en ny sak. Eftersom han sitter på kontor tänkte jag att ett mail kunde vara bättre. Och herreminskapare!!! Jag fick ett svar inom en minut. En minut!!!

Inte ens när vi är i samma rum får jag ett svar så snabbt. Jag säger något och det är tyst i flera minuter. Jag säger hallå, hör du inte??? Och han svarar att han måste väl ändå få tänka innan han svarar. Tänka! Jag frågar ju inte direkt om han kan förklara hur glödtråden i glödlampan kan omges av skyddande gas eller vilket som är världens längsta ord. Men visst måste man få tänka! Absolut.

Funderar på om jag ska maila honom nu. Han sitter två meter ifrån mig och jobbar på datorn. Undrar om han svarar. Han ser lite stressad ut...Måste prova...

Nu provar jag...

Jag skrev: Du är söt när håret står rakt upp.

NU hör jag mailpipet på hans dator...Undrar om jag åker på spö...Näe, han ler. Jag väntar...JAG FICK SVAR!!! Han skrev "tack". Åh, vad han måste älska mig.

Eftersom vi har ett modernt förhållande min sambo och jag, känns hotmail helt rätt för oss.


Kommentarer
Postat av: Mia

Nästa gång skriver du; ligga så stänger han av datorn direkt ;)

2011-11-22 @ 22:08:39
Postat av: Eva

Hahahaha

2011-11-22 @ 22:10:43
Postat av: malin wide'n

haha är som här hemma då. Fast här sitter vi precis brevid varandra o kör med msn :)

2011-11-22 @ 22:23:59
URL: http://familjenwiden.blogg.se/
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

hahaha...så jäkla bra! kan se er framför mig även nu! De är som att ni bor hos mig :) hihi...klockrent!



jag brukar skriva till peter på msn ibland! Eller så slänger jag iväg ett sms :) hihi! <funkar de också!

2011-11-22 @ 23:08:14
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahaha :) Ni är så himla söta <3

2011-11-22 @ 23:56:58
URL: http://lillsnuffsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0