Shopaholics anonymous

Måste snart köpa en större soffa. Så att kuddarna får plats...



Måste snart köpa en längre hylla. Så att ljusen får plats...





(skulle också kunna sluta handla så mycket. Kanske gå med i ASH (anonyma shopoholics)!?.)



Ps, jag tänkte vara lite rolig där på slutet. Med oss "anonyma shopoholicsfolk"...fast när jag googlade på "shopoholics" för stavningens skull, såg jag att det faktiskt finns. Shopaholics Anonymous. Shit! Och jag som bara skulle skoja! Nu är det ju inte ens kul. Tack för det. Jävla skit-shopaholics anonymous. Tack! Väldigt mycket tack.

 


Kommentarer
Postat av: mia

snygga kuddar, ser ut som filten..?

2011-11-09 @ 21:09:22
Postat av: Eva

Snygga kuddar!

2011-11-09 @ 22:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0