Så fräckt!

Jag sitter i soffan (på platsen sambo tror att han äger) och surfar. Sambo kommer med ett glas i handen och ska titta på tv.

Sambo: "Är det okej om jag sätter på tv,n?"

Jag: "Ja. Givetvis".

Sambo: "Är det okej om jag släcker lampan?"

Jag: "Javisst!".

Jag reser mig upp, tar datorn och säger:

"Du kan få sitta där om du vill!!!"

Sambo: "Oj, tack! Vad snällt...men du behöver inte flytta dig..."

Jag: "Det är lugnt!"

Sambo: "Ska du ha underlägget?"  (Sånt man ställer sitt glas på, men som jag har min dator på i soffan för att benen inte ska få brännskador som det står om i tidningarna)

Jag: "Näe, du kan ta det. Jag går."

Sambo: "Batteriet i datorn är slut va!!!???"


Vafan! Han tog för givet att jag var tvungen att lämna platsen i soffan för att batteriet var slut och datorn behövde laddas. Så jäkla fräckt! Hur KAN han tro nåt sånt!!! Som om jag inte skulle ha flyttat mig annars.

(Jag hade faktist 3% kvar eller så...)

Kommentarer
Postat av: mia

jag VISSTE det innan jag läste klart att det MÅSTE varit så....ha ha vad jag känner dig väl..;)

2011-11-29 @ 22:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0