Helt jävla dum i huvet.

Det är mycket diskussioner om eventuell resa just nu. Eventuell och eventuell. Jag har redan bestämt oss. Vi ska resa. Någonstans.

Bara vi kommer överrens. I går lät det så här:

Jag: "Fast jag tycker fortfarande att vi ska åka till Egypten!"

Sambo: (Som fortfarande tror att han kommer få vara med och bestämma) "Ja, fast jag tycker inte det är så lämpligt nu när det är så oroligt där. Inte med två små barn i alla fall!"

Jag: "Ok. Vad tycker du är bättre då?"

Sambo: "Jaa, jag vet inte. Thailand kanske???"

Jag: "Thailand känns tråkigt. ALLA åker ju dit...Och sen tycker jag det är otäckt med tsunamin och såna grejer!"

Sambo: "Men du vill åka till kravallerna i Egypten där man peppras med gummikulor i ryggen! DIT vill du åka med barnen!!!"

Jag: "Ja, fast när man peppras med kulor så har man ju i alla fall en CHANS att hoppa undan!!!"

Sambo tittar på mig som om jag är helt dum i huvet. Och så säger han det. Rätt ut och utan att linda in eller försköna på något sätt...


Sambo: "DU ÄR JU HELT JÄVLA DUM I HUVET!!!" 

(Japp. Där kom det. Ärligt och brutalt. Helt. Jävla. Dum. I. Huvet.)


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

hahaha...jag ser er framför mig :) satt precis innan o kollade på nyheterna o tänkte att Egypten skulle jag inte vilja åka till just nu. :P men visst, gillar man att leva farligt! Men jag vill ha er hela helst! Stanna hellre hemma isf ;) saknar dig fina <3

2011-11-22 @ 10:50:06
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asgarv...;)

2011-11-22 @ 11:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0