En snäll tomte i år.

Mannen i mitt liv ska få två julklappar i år för att han är så snäll. Han ska få ett strykjärn med extra ånga och allt (det där "allt" vet jag inte vad det är. Men med sladd och knappar och sånt.) Och så ska han få en kartong med borr för att han ska kunna känna sig något manlig i alla fall. Man ska ju bejaka båda sina sidor. Som jag gör när jag lagar mat till exempel.

Barnen ska få allt de pekar på. Som vanligt. Varsin dator (eftersom alla andra har det) som man kan ha i sitt eget rum.

Noah ska få en mobiltelefon eftersom han inte vill lära sig klockan och han glömmer att säga till kompisarnas föräldrar om vilken tid han ska komma hem så att de kan påminna honom och då måste hans mamma ringa till hans mobil eftersom hans mamma kanske inte vet vilken kompis han är hos (!).

En massa spel ska de få också. Theo har önskat sig ett Nintendo Ds och elva spel till det. Fast om det är för dyrt med elva spel kan han ta åtta. Så omtänksamt.

Bayblade står också högt på listan och eftersom de inte kan välja av alla modeller som finns, är det bäst jag tar en av varje. Då kan jag ju inte misslyckas!

Noah vill ha kläder, böcker och en ukulele (?) och Theo kan tänka sig en trumma också.

Jahopp. Klart de ska få det de vill ha. Ska bara ta ett lån först.

(Får nog skippa borren till sambo. Blir för dyrt annars).


Kommentarer
Postat av: Mia

Ha ha ha....snacka om ungar som ALLA kommer å vara avis på i skolan efter jul...;)

2011-11-28 @ 22:05:54
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

hahaha :) sötfisar! Ukulele?? haha...men jag tycker de låter som en bra önskelista. Lucas önskar sig bara en iphone. De kan han väl få sa jag!

2011-11-29 @ 07:44:39
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0