Julklappar.

Funderar på att köpa en dator till min son i julklapp. En yttepytteliten. Mest för att jag ska få ha min i fred. Måste fundera lite till.

Min andra son ska få ett Nintendo ds. Mest för att hans brorsa ska få ha sitt i fred.

Till sambo har jag köpt ett strykjärn. Som han ska få ha heeelt i fred. Ska inte ta, låna eller röra det. Lovar.

Till mig själv har jag köpt en julklänning (eller nja...det råkade komma hem två). Sambo ska få fakturan i för tidig julklapp, för att han är så söt. Och så kommer han ju att få se mig i de fina klänningarna så klart. Han grät nästan när jag berättade att det var i velour. Tror det var den elfte eller tolfte i velour-ordningen. Han hade nog hoppats på något mer...kvinnligt material.

Så var det med detta.

I morgon är det dags för mysfredag igen. Råkade i ett svagt ögonblick lova lillprinsen att jag skulle komma på hans disco i morgon. Hatar när truten är snabbare än hjärnan...händer så ofta!




...jaa, så i morgon gäller det. Favorit i repris...Måste nog vila upp mig innan...SOV GOTT!!!




Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

den där sablans truten ;) hihi... själv har jag inte lovat Lucas något disco. Skillnaden mellan dig o mig är att jag har koll på truten ;) Men Lucas hälsar att han gärna kommer på disco till Theo någon gång...om han fortfarande gillar Lucas ;)



sov gott fining... klart du behövde ännu en sexig velourklänning... snart borde han väl gilla det iaf :) kramar

2011-12-15 @ 23:05:21
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0