Detta är humor!!!

"Hej!

Tack för din ansökan.

Tjänsten är nu tillsatt men vi tackar för ert tålamod och förståelse. Fler tjänster kommer att annonseras ut i början av nästa termin och ni är då välkomna att söka igen.

Kontakta gärna oss via telefon eller mejl om ni är intresserade av vikarietjänster."

Detta mail fick jag i helgen och det ser kanske inte så konstigt ut, om det inte vore för att det är min tjänst man skriver om. Så kul! Antingen var det ett fint sätt att ge mig sparken på eller så har någon gjort bort sig, tänkte jag. I dag när jag kom till jobbet kunde jag inte låta bli att tacka för mailet. Herregud vad hon skämdes!

Detta är humor!!!



Kommentarer
Postat av: Evelina

klockrent!

2010-10-11 @ 21:45:10
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0