Ringaren och mumsbiten



På väg till förskolan på maskerad!!! Noah påminner lite om Ringaren i Notre Dame...(och jag som var helt säker på att sambo var pappan!!!). Theo tror att han ser farlig ut, men han ser ut som något jag skulle kunna äta till frukost! Sötizar!!!

Det gick förresten bra när jag var och hälsade på dem förra veckan. Theo vinkade glatt när jag satt med Noah i matsalen...det var skönt! Jag hade nästan förväntat mig lite tårar och skrik och kände mig något besviken över att han inte var mer intresserad av mig än så...(SKÄMT!!! för er som inte förstod).

Appropå tårar och skrik så är det snart val. Det känns verkligen jobbigt. Jag funderar på att ta Ringaren till hjälp när jag ska rösta. Jag ber honom att lägga i pappret som han tror är bäst. På det som ser finast ut (eller ser de likadana ut?). Eller så ber jag honom göra pappersflygplan av alla lapparna och sedan har vi en tävling. Planet som flyger längst vinner! Det är nog en bra idé. Så får det bli! Skönt. Det ska bli riktigt roligt att rösta, önskar att jag kunde få rösta varje dag...

Bäst att jag går och tränar lite vikteknik...vi hörs mina fina!!!


Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Tänk om det blåaste blåa planet flyger längst...

2009-05-18 @ 22:10:22
URL: http://pppeter.blogg.se/
Postat av: Eva

Haha

2009-05-19 @ 12:13:54
Postat av: segsliten

Jag tänkte se om det var någon kandidat som täcker alla minoritetsgrupper, typ:

Ung,svart, kvinnlig och homosexuell politiker från glesbygdskommun.

Vet du om det finns någon sån att välja på?

Kram ☺



Ps. Du hade nog redan tackat.

Jag har inte hittat boende än, det känns så avlägset. Men jag måste nog ta itu med det snart.

2009-05-19 @ 21:13:59
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com/
Postat av: Anonym

2009-05-19 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0