Kakmonster...

Nu har jag precis bakat hallonkakor och kladdkakemuffins. Det kan ju vara bra att ha i frysen i fall någon skulle hälsa på en dag...(eller hur!). I morgon ska vi till barnens förskola och fixa gården så att den blir fin. Theo tycker att det är lite konstigt att vi ska dit när det är helg, och det kan jag ju förstå. Vi ska grilla korv och fika också (det är ju där jag kommer in i bilden på nåt sätt).

I dag har vi spelat kula i nya sandlådan och snickrat (dvs spikat sönder den gamla sandlådan). Barnen har haft jätteroligt och jag har till och med kunnat sitta en stund medan de har lekt tillsammans- helt otroligt! Nu börjar de bli så stora att det kommer att bli svårt att motivera sig själv till att vilja ha fler barn om några år. Jag som ville ha tre! Fast å andra sidan vägrar ju sambo ha fler än två barn, så det hade kanske kunnat bli lite svårt i alla fall. Hur som helst så har det varit en underbar vårdag...

Dags att packa i hop alla små kakor, äta upp smulorna som tappats och slicka några skålar...

Ha det bra kära vänner!!!



Kommentarer
Postat av: segsliten

Mums! Det lät gott det där!

Skönt att kunna vila en stund medan barnen leker.

Kam ☺

2009-05-03 @ 18:20:29
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com/
Postat av: Evelina

Du.......kan kanske spara några till en stund med mig i helgen. Vad jag vet NU så har jag tid....skulle vara kul att träffa er i helgen :) Vet ju inte hur det är med min praktik, jobbar min handledare lördag så måste kanske jag också göra de...men de visar sig i veckan.



För övrigt, kom inte era barn med storken!!!!! Hur fasen skulle det annars ha gått till????? Jag bara undrar ;)



Puss på dig min fina...hälsa grabbarna och solstrålen så klart

2009-05-04 @ 21:26:51
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0