Härliga helg..

I går åkte vi till ett lekland i Jönköping med barnen (nähe...hade vi barnen med...)och en kompis till Noah. De hade jätteroligt i flera timmar och skötte sig hur fint som helst. Theo bara puttade Noah en gång så att han nästan bröt ryggen, men annars gick det bra.

När vi beställde mat gick det lite sämre. Lilla fröken i kassan berättade för mig att de hade lite mycket att göra och undrade om det var okej om vi fick vänta på vår mat i en kvart. Jo det gick ju bra...(eller vad hade vi för val...). Det gick en kvart. Det gick en kvart till. Och sedan gick det nästan en kvart till- och ropade de upp vårt nummer. När jag hämtade maten talade lilla fröken om att ena maträtten var slut! WHAT!? Talar man om det efter 45 minuter...tack så jävla mycket lilla fröken. Gissa om jag blev sur!!!

Men så kan det vara. Ett litet i-landsproblem men mycket irriterande.

Nu ska jag slå in presenter till min söta  systerdotter som fyller år i morgon och som sover över här. Stackars lilla tös som måste höra min stämma tiidigt på morgonen när vi stormar in med paket och frukost. Bäst att jag går och sjunger upp mig lite, take care!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag hade ju troligen dränkt henne i ngt bollhav.. (om det fanns något sånt. Irriterande, speciellt när man har hungriga barn med sig! Annars med för den delen.. Ses snart.. Puss

2009-05-24 @ 13:56:34
Postat av: Peter Andersson

Eva, jag saknar en slutparentes...

2009-05-24 @ 17:44:36
URL: http://pppeter.blogg.se/
Postat av: Eva

Hoppsan, jag glömde. Hoppas du kan förlåta mig!

2009-05-25 @ 10:50:45
Postat av: Segsliten

Ja, det hade hon ju kunnat kläcka ur sig tidigare kan man tycka!

Kram ☺

2009-05-25 @ 12:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0