Blottarmamman!

I dag var det "värsta- dagen- i-  veckan" igen. Simskola! Fy och usch. Vi kom dit stax innan 15 och gick ut klockan 19.10. Herregud vilken lååång dag! Simskolan varar bara trettio minuter med vardera barn, men vi måste alltid stanna till efter halv sju eftersom Theo somnar i bilen. Vi äter alltså kvällsmat, byter om till pyamas och sedan sover han för natten och kan bara bäras in från bilen. Smidigt. Men tröttsamt.

Jag är helt slut. Denna gången var det extra jobbigt. Förutom mitt ständiga "hålla- in- magen- tills- luften- tar- slut- problem" så upptäckte jag att min baddräkt hade blivit genomskinlig där bak! Pinsamt värre. Jag gick in på toan och kollade där bak och såg att tyget hade...vad ska jag säga?? Det hade liksom töjt ut sig (av någon underlig anledning...eller inte). Rejält också! Man såg hela springan. Så jag fick gå med ena handen på baken och den andra med alla våra handdukar, fika och barnen.

Det värsta var att barnen sprang från en bassäng till en annan hela tiden. Tur att jag fick hjälp av syrran ett tag (det var värre när vi blev ensamma). Så nu är det alltså dags! Att efter 11 år köpa en ny baddräkt...det var kanske på tiden!? Hrm...så alla blickar mot min rumpa hade inte med någon form av kvinnlighet att göra, utan folk tyckte bara att jag såg äcklig ut!!! Snyft!

Ja, nu är denna dagen slut precis som jag. Barnen sover och jag bloggar i sömnen. Dags att knyta sig!  Noah har föresten hotat med att flytta i från mig för alltid, sa han innan i dag. Så det blir väl till att packa och bära flyttkartonger i morgon. Bäst att vara utvilad!

God natt alla fina.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men va taskigt av Olof att sitta o töja ut din baddräkt innan du ska på simskolan!!! Inte schysst! Saknar dig....jag har ju klarat mina tentor nu så nästa helg kan jag åka hem o jobba o gärna bo hos er lördag till söndag :) om du har tid o lust...puss puss

2009-03-05 @ 21:10:27
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Ankan

Vilken bra blogg du har, har skrattat högt när jag läst dina inlägg. Jag kommer garanterat att titta in flera gånger.



Ha det bra!

2009-03-06 @ 00:01:50
URL: http://ankanochkakan.bloggagratis.se
Postat av: segsliten

Trist att skämma ut ungarna så mycket att de kräver att få flytta hemifrån! Du kanske skulle kolla upp någon affär med dykarutrustning. De har garanterat heltäckande dräkter! Dessutom klämmer de in magen riktigt ordentligt. Skulle inte det räcka, så kan du ju alltid be om tillhörande syretuber. Det kan vara bra att ha när du hållit andan allt för länge.

Kan inte tro att de tittat på din bak av någon annan anledning än att den är PERFEKT. Det har säkert bara varit hett intresse från männen, och sprudlande svartsjuka från kvinnorna.

Spar baddräkten! Den kanske kan komma till användning vid något intimt tillfälle...klätt, men ändå naket. Hur upphetsande som helst om man få tro de undersökningar som publiceras i diverse damtidningar.

Kram ☺



Ps. Du har något inne hos mig! Du kan skicka vidare om du vill.

2009-03-06 @ 11:07:21
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com
Postat av: syster yster mia

jag har hört att det ska finnas nån jäkla typ av kroppsstrumpa, den ska dra in både här och där,,,

men kolla först om den e vattentät och du....den kanske håller in bysten oxså, det vore väl mindre bra...love u

2009-03-06 @ 23:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0