Har sagt det innan, men jag hatar kor!

Så var det dags...Denna förbannade Kois är på tapeten igen. I dag väckte Noah mig med ett brett leende på läpparna och sa:

"Åh mamma jag är så uppspelt, vet du varför??? Kois har tappat sin första tand!"


Noahs mamma är såå trött och får lust att dra täcket över huvudet igen, men hon svarar:

"Åh grattis Kois!".
 
"...och han är bara tre år mamma...mamma kan Kois få äta med oss i dag??? Han gillar gräs, kan vi ta in gräs mamma???

(Zzzzz) "Ja Noah, vi kan ta in gräs men jag vill vakna först...är det okej?"


Jag motade ner Noah till tv:n (ja, jag är en dålig mamma) och låg kvar i några minuter innan kalaset skulle börja.

Saken är den att Noah glömde bort Kois "tandtapparkalas" och det fick starka konsekvenser vid läggdags 12 timmar senare. Fattar ni? 12 timmar!!! En annan glömmer bort saker efter 5 minuter men barn har fan hur långt minne som helst.

I sängen låg Noah och grät (som sagt...12 timmar senare) och tårarna rann i floder. Han tittade på sin elaka styvmamma (nej just det, jag är ju hans riktiga mamma- stackarn) och sa: "Mamma...VET du vad jag är mest ledsen för???".

(SUCK) "Nej min älskling, vad är du mest ledsen för?"

"För att Kois inte blev firad i dag (mera gråt) och för att han ligger nere nu och inte kommer att kunna somna för att ni är som ni är!!! (ännu mera gråt)

"Jaha, och hur är vi då?" (Vad fan menar du lipsill)

"När ni sitter där nere och PRATAR hela tiden!"

"Vill du att jag hämtar honom älskling, så att han får sova hos dig i stället?"
(Bortskämda sexåriga lill-tonåring)

Det ville han naturligtvis. Så där höll det på ett tag. Jag fick säga god natt till Kois (som jag hatar) och till Kois (förbannade) kompisar. Men nu är allt bra. Jag lovade ett kalas i morgon och jag ska be till gud i kväll att Kois inte kommer att tappa fler tänder. Hoppas att han bara har en tand och hoppas att han är en han så att vi inte kommer att behöva fira hans/ hennes första menstruation också. Hoppas att han får galna kosjukan och dör. Kojävel!

 (Kolla, här är han med sin partyhatt! Det värsta är att jag har lovat att göra flera hattar till hans kompisar i morgon...att jag aldrig kan hålla truten!!!)


Kommentarer
Postat av: evelina

Hahahahaha....kan inte sluta skratta!!!! Vet du vad de bästa är? Det är att kois alltid lyckas bli firad när inte jag är hos er :) Tack för de!!! :P Hahaha....sin första o enda tand hoppas vi på då! Snart ska väl kon kalva också :P Saknar er massor. Puss o kram (shit va roligt)

2009-07-01 @ 12:27:09
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Peter Andersson

Så jäkla bra.. Fruktansvärt roligt inlägg... Har sagt det förr, du borde skriva böcker och inte blogga...



Ditt innehåll behöver fler läsare..

2009-07-01 @ 16:27:15
URL: http://pppeter.blogg.se/
Postat av: segsliten

Hahahahaha! Vet inte vad som är roligast, Noahs påhitt, eller dina spydiga kommentarer! Men det spelar egentligen ingen roll, för jag får magkramp i vilket fall som helst! :D

Kram ☺

2009-07-02 @ 18:10:02
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com/
Postat av: segsliten

Jag har skickat ett mejl!

Kram ☺

2009-07-03 @ 20:40:58
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com/
Postat av: Anonym

saknar dig massor......puss o kram lina

2009-07-04 @ 21:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0