(kan inte komma på någon rubrik faktiskt)

Jag var där i dag. Hos kotknäckaren. Fan så ont det gjorde! Det bränner fortfarande i ryggen, som om hon sköt upp en raket mellan skulderbladen. Så ont!!! Jag låtsades lite att jag hade tränat på de övningarna som hon hade gett mig. Jag sa att jag hade tränat lite i alla fall. Räknade med lite beröm faktiskt, men hon sa bara: "fast du måste göra övningarna!!!". Vaddå? Som om inte lite skulle vara bättre än inget. Det tycker i alla fall jag. Ska ringa den andra snart!

Livet är bra jobbigt i bland.

Bäst att lägga sig nu så att det kan bli lördag snart- för lördagar är helt klart den bästa dagen på veckan!!! So long.

Kommentarer
Postat av: segsliten

Jag gick också till kiropraktor för en herrans massa år sedan, men tyvärr har allt knäckande bara gjort saken värre. Går nu dagligen till sjukgymnast, har hållit på sedan november, och han säger att för mycket knäckande tyvärr kan förvärra saken. Så var försiktig! Jag antar att det är du som har lämnat en lång härlig kommentar till mig i kväll. Jag kan inte komma på någon annan Viktoria här i bloggvärlden som har samma humor som jag. Om du loggar in först och sedan lämnar kommentaren med bloggeridentitet, så ser jag att det är du (om det nu var du). Dessutom kan andra bloggare klicka på ditt namn och hitta hit till dig.

Kram ☺

2009-01-30 @ 22:51:23
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0