Estockholmo, here i come!

I morgon bär det av till huvudstaden för lite trevligheter. Det ska bli så roligt! Problemet är bara att jag kommer att sakna barnen innan jag ens har lämnat av dem på förskolan, där min syster ska hämta dem senare. Hur tokig de än gör mig, är det jättejobbigt att vara utan dem (jag lovar, det är sant).

I dag var det simskola som gällde, och jag tycker inte om det alls. Jag avskyr att sitta där i kissepolen som en strandad valross i en baddräkt från åttitalet (och jag vägrar att köpa en ny innan jag har gått ner i vikt, och min kropp vägrar gå ner i vikt innan jag har slutat äta 200 gram choklad varje dag...). Så där sitter vi i kisset, min baddräkt, mitt fläsk och jag. Jag gör allt för att dra in magen men valkarna i ryggen sitter där de sitter. Snart får jag väl agera livboj åt simskolan...men då ska jag fan ha betalt också!!!

(Kisset gillar jag i och för sig eftersom det gör vattnet varmt).

Dags att packa mina vänner, jag hör av mig när jag kommer fram...(höhö, eller inte!!!).

Ha en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: segslitensliten

Hur illa kan det vara egentligen? Försök svara på följande frågor så får vi se.

1. Stiger vattnet i polen anmärkningsvärt när du hoppar i?

2. Trampar du genom golvet med foten när du kliver i bilen?

3. Tenderar bussar, flygplan, bilar eller båtar att luta nämnvärt åt just den sida du sitter på?

4. Ser madrassen i sängen ut som en hängmatta på morgonen när du kliver upp?

5. Får du betala familjebiljett när du åker någonstans på egen hand?

Har du svarat nej på en eller flera av dessa, så kan du utan att ha dåligt samvete lugnt fortsätta att äta en tvåhundragrammare om dan. Något kul ska vi väl ha! Dessutom anses ju choklad vara antidepressivt och kan därför ätas i förebyggande syfte.

Kram ☺

Ps. Jag hade gissat på rätt lekland...vet inte varför, men jag trodde nog mer på det än de andra två.

Ha det s kul i Stockholm! Jag ska dit den 25:e.

2009-02-12 @ 22:47:09
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com
Postat av: Peter Andersson

Hoppas ni får en trevlig vistelse sis!

Kram!

2009-02-13 @ 00:12:08
URL: http://pppeter.blogg.se/
Postat av: Eva

Snart ses vi! =)Puss

2009-02-13 @ 01:41:10
URL: http://evottpevott.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ha en superhelg! Ja, jag trodde verkligen du skulle ha med datorn o uppdatera var o varannan timme ;) Puss o kram...saknar massor

2009-02-13 @ 19:20:16
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0