Zzzz

Dagens citat:

"Nej mamma sluta...det där är skräp!!!"

Detta sa Theo till mig när jag började sjunga en sång för honom när han skulle sova. Jag bytte sång direkt till en annan men då sa han "Det där är också skräp". Jag frågade vad jag fick sjunga och han svarade: "Först Sjörövar fabbe sen Kalle Theodor och sen Bjäller Klang". Okej...som alla andra kvällar då. Gud nåde den som försöker sjunga något annat!!!

I dag hade vi det sista kalaset för i år. Noahs tredje födelsedagskalas. Tretton busiga ungar som sprang omkring i hela huset. Det var lyckat och roligt men jag måste erkänna att jag är helt slut! Skönt att alla har fyllt färdigt för i år...

Eftersom jag hade lite att skriva om i dag också så slapp ni läsa om moderkakor och annat skit- i bland har man tur!!!

Tack och hej!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag längtar till du ska skriva om moderkakor jag! :) Puss

2009-04-20 @ 02:18:46
Postat av: segsliten

Mina klimpar har också en del att säga till om vad det gäller hippa visor. 'Trollmor' är hipp, 'vyssanlull' är det inte. Vet inte vilka kriterierna är, men jag lyder snällt och sjunger vad de vill, bara de somnar någon gång!

Kram ☺

2009-04-20 @ 10:15:45
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vilken bra musiksmak han har grabben din :),underbara låtar även efter tusentals ggr hihi. Puss/tingeling humhumuhumhum humhumhum,du måste lära mig :)

2009-04-20 @ 11:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0