Terapi

Jag är så trött!!! Jag tror att jag lider av höstdepression eller något. När jag var yngre sa jag alltid att hösten var den bästa årstiden och alla blev helt upprörda och hävdade att det minsann var sommaren eller våren som var bäst. Jag gav mig aldrig- hösten var helt klart bäst! Men jag kan inte på fullaste allvar ha menat det jag sa, jag måste ha sagt så för att jävlas med folk. Garanterat. Det vore likt mig. Faktiskt.

Så nu är det bekräftat. Hösten suger och de enda som njuter just nu är de där eländiga jägarna. Jag ljög för att jävlas med folk och kommer nu att få dras med depression varje höst (vilket lär komma som en överraskning varje gång eftersom jag är så jäkla senil...).

Okej...depression...vad gör man då? Går i ljusterapi eller något? Finns det chokladterapi i stället? Borde funka. In i ett rum fullt med choklad, på väggarna, i taket..smält choklad i ett badkar o fri tillgång till sugrör...äta äta äta. Så får det nog bli. Kommer säkert att bli piggare av en överdos med choklad.

Terapi av något slag borde det ju bli. Det är tydligt! Ska nog ringa med en gång...Är det 112?

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Chokladterapi är nog fel metod. Det finns nog tyvärr ingen rätt metod å andra sidan....



Men ljusterapi vore något. Går det ut på att vara på lyset varje fredag och lördag?

2008-10-20 @ 20:43:10
URL: http://pppeter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch det låter inte bra.... men gå du på Peters ide det vore nått jag hänger på :)

Snart är det fredag kommer ni då igen ???? (HOPPAS) måste baka syltkakor jue så minstingen bir glad s

SKÖT OM DEJ Våren är snart här igen ..... Lots of HUGS // J

2008-10-22 @ 11:06:36
Postat av: eve

Åååå vad roligt att du börjat skriva igen. Det var faktiskt mamma som sa det :) Hon blev överlycklig, hon har tjatat o frågat om inte du ska börja skriva igen så hon har något mer att läsa. hon och jag blev väldigt glada :) Tack för en supermysig helg. Puss på dig vännen

2008-10-26 @ 13:12:57
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0