Smarta smarties...

Inte för att någon kommer att förvånas när jag talar om att jag sitter här och äter upp barnens godis. Igen! Men jag talar om det i alla fall. I kväll är det "smarties" som gäller. Inte för att de är så där jättegoda men det var liksom det enda som fanns i chokladväg.

Sambo tittade på mig och sa "men du skulle ju sluta upp med sånt där!!!". "Mmm, visst är det fördjävligt", svarar jag och stoppar i mig ett gäng halvgoda karameller. Sambo påpekade då lite förskräckt att det var barnens godis jag åt (som om jag inte visste det...desto godare...). Jag tror bestämt att han har missat vissa saker:

1. Det är alltid barnens godis jag äter, eftersom mitt tar slut redan i bilen på väg hem från affären.
2. Jag hade redan ätit två paket med "smarties" innan jag visade mig i rummet han befann sig i.
3. Jag hade ytterligare två paket i fickan...

Jag börjar likna en överviktig muminmamma men det har han förmodligen inte missat...skyll mig själv...och ja, det gör jag!


Dagens svar kommer från Theo. Jag frågade vad de hade fått för mat på förskolan. Han svarar helt allvarligt och med inget skoj alls; KLANTUNGESOPPA!

Jag bara bävar...


Kommentarer
Postat av: Eva Skullman

Haha fy fan! Tur att de inte ser dig! Haha. Undrar om den soppan är god, man kanske skulle prova.. ?Puss

2008-11-20 @ 20:55:54
Postat av: Peter Andersson

haha, han är så skön killen...



2008-11-21 @ 18:59:38
URL: http://pppeter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha ha...skön kille även den lille.

Tur jag snart får låna dom...till o med över natten...MYSPYS!!! kram mia

2008-11-21 @ 22:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0