Zzombie


I natt var det dags igen, att vakta mina får (eller lamm rättare sagt). Jag låg och vakade, lyssnade och spejade- blev tröttare och tröttare. Precis när jag hade lyckats slumra till vaknade jag av att någon tittade på mig, jag kände mig iakttagen. Och där stod lill- lammet! Theo, min lilla söting. Han stod där och tittade på mig (scary) och var egentligen inte alls så söt där mitt i natten! Bara jäkligt irriterande- va fan glor han på typ!?


Han sa inget utan följde med mig in till sin säng- no problem! Men jag var arg som en bålgeting, smällde till min sovande sambo och gav honom en utskällning. (Jag sov inne hos Noah och sambo med Theo.)


Jag sa något i stil med: "Theo var inne hos MIG!". Sambo svarade bara: "jaha" och tänkte därmed somna om (vilken fräck jävel!). "Men för fan, nu får väl DU ta och vara lite vaken så att du märker när han går upp!!!" svarade jag och gick med hårda steg in till Noahs sovrum igen. Och där inne var Noah så fräck att han hade börjat snarka!!! Jag började nästan lipa...


Efter en stund fick jag traska in till sambo och Theos rum och ligga där och speja (lyssna efter Noah så att inte han skulle ta en promenad i nattens ljuva timmar).


Jag är så trött!!! Jag ska sätta upp grindar in till Noahs och Theos rum, pansargrindar- orubbliga! Jag ska ljudisolera alla rum, bygga mig ett eget sovrum med en stoor säng och där ska jag ligga helt jävla själv! Always! (Inte bindorna!). Så det så!


Och när jag vaknar efter tre dygn ska jag bara gå ner och sätta mig å vänta på de nybakta sconesen, min latte och en sttor varm choklad. Så ni vet!


Nu måste jag gå och väcka mina barn så jag kan lära dem att baka scones...så kanske de sover gott sedan.


Kommentarer
Postat av: Eva

Men fan vad jobbigt och inte få sova ordentligt. Tycker synd om dig syster. Hur är det med halsen? Puss och kram

2008-07-01 @ 07:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0