Bakom mina solglasögon...


Jag och Theo var i affären igår och handlade scrapbooking- grejor. Det fanns billiga solglasögon för barn och eftersom Theo använder sina jämt, tänkte jag att han kunde få ha ett par till.


Jag frågade vilken färg han ville ha och tänkte att jag inte skulle behöva visa honom vad som fanns (de låg låångt uppe på en hylla och jag orkade inte bära upp honom...mycket jobbigt!).


Ha ville ha lila. Lila!! Okej...tänk, tänk...Äsch tänkte jag, jag tar ner lådan så kanske han tycker att de gröna är snyggare (hoppas, hoppas...). Lådan gick naturligtvis heelt sönder och glasögonen trillade ut. Liiila glasögon, ropar Theo.


Jag lyfter till slut upp honom (suck och stön) och han får välja ett par...Rosa blev det. Med massor av blommor på. Så söta och gulliga små...tjejglasögon! Men han fick dem givetvis och jag bryr mig inte särskilt hårt. Klart han ska få ha rosa solglasögon om han vill det. Frågan är bara vad pappa kommer att säga (inte för att han har någon talan men ändå...)


Glasögonen ligger i bilen och Theo har redan glömt bort att han köpte dem- Någon som vill ha ett par solglasögon???


Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Haha, jag ska påminna honom någon dag :)

2008-06-13 @ 14:23:06
URL: http://pppeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0