Förbannade ägg!!!


Nu sitter jag här igen...barnen sover och jag har två kinderägg i magen. Allt är precis som vanligt. Barnen somnar, jag vräker i mig värsta middagen och avslutar med stulet godis (som på något konstigt sätt känns godare än mitt eget). Sedan sitter jag här med uppblåst mage, ångerst för att jag har stulit och sorg över att jag har gett kroppen ytterligare några tusen kalorier...

Jag kan skylla mig själv, absolut. Och jag har aldrig klandrat någon annan för mitt beroende, men jag önskar nog att jag kunde.


I morgon är det andra bullar som gäller (eftersom godiset är slut) och jag ska börja mitt nya liv...ehh!?


Ja ja, det blir nog bra någon gång. Jag kan ju börja med att sluta tjata om dessa förbannade (gudomliga) ägg. Jag lovar att skriva om något annat än godis nästa gång...


Ha det gott alla människor!!!


Kommentarer
Postat av: Eva J

Stackars Noah! :( Inte kul att ha magsjuka, inte alls roligt. Hoppas ni andra klarar er från den där skiten. Kinderägg, du vet att det finns sån choklad i bitar istället för ägg? Dum fråga, det vet du säkert, men av ngn anledning är det godare att äta ett kinderägg än en sån. Nåja, ta hand om er. Ses snart. Kram

2008-01-12 @ 14:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0