En liten jävla påse...


Jag blir snart gaalen på mig själv! En liten jävla påse Never- stop (som verkligen gör skäl för sitt förbannade namn) gled ner i min mage som INGENTING!!!


Liten och liten, det är 100 gram ren choklad som förvandlar sig till ett kilo rent fett runt magen...Fasen vilken dålig karaktär!!!


Sockerberoende är vad jag är...Kan man vara annat när man tar sina barns lördagsgodis (förrutom tjuv då) !?


MÅSTE måste måste, ändra mig. Sluta stjäla från mina barn (och tro att jag bara gör det för att de ska följa sina viktkurvor, behålla sina fina tänder och inte bli sockerberoende), och inse att jag kommer att se ut som Muminmamman innan vintern är slut!


I morgon ska jag inte äta en smula godis (inte ens de där tre goda kinderäggen som hånar mig varje gång jag

öppnar skåpet) och jag ska inte småäta, skåpsäta eller vräka i mig som om varje måltid vore den sista...


Lycka till säger jag till mig själv och den lille elake djävulen som verkar bo inom mig, hånskrattar!!!

Ps, en sak som kanske är bra är att även om inte barnen skulle följa sina viktkurvor som de ska, så verkar jag ju följa min...rakt upp i finfin takt!!!Fan inte dåligt...


Kommentarer
Postat av: Eva J

Haha - jag skrattar så mkt så jag kan fan inte andas. En jäkla tur att jag kan skriva då! Haha, shit, du är rolig. Men faktum är ju faktiskt att det kanske är så jättebra och äta.. godis... jämt? Haha... men sen kan man se det så här att du bara njuter av livet! Eller ja, iaf så njuter du av Marabou! Love u! Puss

2008-01-06 @ 22:30:27
Postat av: Eva J

Hum, det ska stå INTE.. Men faktum är ju faktiskt att det kanske INTE är så jättebra och äta.. godis... jämt? haha.. så,...

2008-01-07 @ 00:30:48
Postat av: Anonym

skönt att höra att det är fler som nallar godis för barnen . Precis som du tänker man ju på vikten ...deras förstås.

2008-01-07 @ 17:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0