Det gick ju bra...SKITBRA!


Jag tänkte att jag inte skulle ha något nyårslöfte i år...precis som alla andra år. Jag ger aldrig några löften som jag vet att jag ändå inte kan hålla.


Men när klockan började närma sig 24 på nyårsafton så ångrade jag mig. Jag har gått upp flera kilo av all skit jag vräker i mig och tänkte att det e ju lättare att sluta äta sånt den 1:a januari (ehh???). Alltså lättare att ha koll på när  man slutade så att man kan (eventuellt) berömma sig själv när (OM, i mitt fall) har varit duktig...

Så jag bestämde mig.
 
År 2008 skulle bli ett sunt och bra år för mig. Godis på helgerna och inget småätande mellan varje tangenttryck!

På nyårsdagen börjar jag med att VRÄKA i mig godis och glass, för att jag har GLÖMT mitt löfte!!!

Och nu är det helt kört! Den 1:a januari har redan varit och jag har gjort bort mig. Man kan inte avge något löfte den 3:dje januari så nu måste jag vänta tills nästa år...Suck!


Har förresten precis vräkt i mig en påse bilar och glass med grädde och choklad (fan så gott det var).


Hoppas det gick bättre för alla er andra!!! Nästa år är det JAG som kommer att äta sallader, groddar och annan nyttig skit och gå ner typ 5 kilo på en månad. Jag kommer att vara finast på stranden i en bikini- "small" och ha fin hy och raka tänder, glansigt hår och en mindre näsa...Så det så!!!

Ps, kan bli i mitt nästa liv...men ändå!(Mumma, vad gott!!!)


Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Haha, du är för söt.. Själv har jag ljugit för mig själv att 08 ska bli ett nyttigt år. Jobbigt förresten att alla som föds under året föds till 08:or...

2008-01-03 @ 21:47:15
URL: http://pppeter.blogg.se
Postat av: Mia

vi kan träna ihop du och jag!!Sedan kan vi käka våra goda sallader tillsammans oxså så blir det lite roligare.PUSS

2008-01-03 @ 21:49:46
URL: http://mia71.blogg.se
Postat av: Eva J

Meh! Åh nej! 08:a! NEeeeeeeeej! Mitt barn.. 08:a. Som sin pappa. Herregud!!!!! Shit, jag vill äta upp bilden!!!

2008-01-03 @ 22:42:09
Postat av: Evelina

Åååå Vicke...du är det sötaste som finns :)

2008-01-04 @ 08:39:39
URL: http://evelina84.blogg.se
Postat av: Evelina

Just det...tack för några väldigt mysiga dagar med dig och pojkarna :) Puss och kram Lina

2008-01-04 @ 08:58:21
URL: http://evelina84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0