Värsta bowlingproffset...

Min söta, söta Theo...

Vi var och bowlade med barnen för ett tag sedan. Jag hade kunnat spela in värsta långfilmen varje gång det var Theos tur att kasta sitt klot. Det gick så lååångsamt att jag blev nervös (för att inte tala om hur Theos pappa blev). Theo såg ut så här när han hade fått i väg sitt klot...Det gick så sakta att den där som rensar bort käglorna blev lurad. Den trodde att det var någon annans tur eftersom det aldrig kom fram något klot...så den åkte ner,  rensade, åkte upp...och sen ner igen! När Theos klot väl var framme så var ju rensaren nere!!! Pang! Så det kan bli...(Men roligt hade vi...eller hade vi det? Jag vet faktiskt inte...om vi säger så här: det dröjer ett bra tag tills nästa gång!)

Kommentarer
Postat av: Eva Skullman

Haha! Skön stil han har, kanske med ska prova och lägga mig ner på banan när jag kastat mitt klot.. Haha

2008-12-04 @ 23:03:37
Postat av: eve

haha...vilket proffs

2008-12-05 @ 10:24:37
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Peter Andersson

Haha, så skön... Ja, snälla Eva, kan du inte göra likadant, gärna innan bäbisen är ute :)

2008-12-05 @ 16:12:49
URL: http://pppeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0