Julhandel på Unicef

Nu har jag och Noah äntligen julhandlat på Unicef. Han fick bestämma vad vi skulle köpa, men med viss hjälp (typ "detta är viktigt för barnen" osv). Det blev nötkräm ("tycker vi också att det är gott?", frågar Noah), poliovaccin ("måste de ta det i munnen?"), mjölk och tre myggnät ("för vi vill ju inte att vårt fadderbarn ska dö!).

När vi var klara sa Noah "Vi skickar detta till vårt fadderbarn så kanske hon kan låna ut det någon dag!".

Jag sa till honom att vi hade beställt lika många julklappar till barnen som han själv skulle få. Han svarade "SEX julklappar! Men jag vill ha fler och det tänker jag skriva till tomten!!!." (gör du det lilla vän...lycka till)

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

haha, vår kommande Unicef-ambassadör kanske :)

2008-12-15 @ 21:55:59
URL: http://pppeter.blogg.se/
Postat av: eve

Söt han är.... :) Åååå vad jag saknar er...puss o kram PS. Jag jobbar lörd, sönd, månd o tisd i vimmerby...om du skulle ha vägarna förbi menar jag :P DS.

2008-12-16 @ 13:54:42
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0