Singeltjejer- titta hit!

Bortskänkes!!!

None


Eftersom det snart är jul och allt så tänker jag vara extra snäll mot alla singeltjejer. Men bara mot er! Jag skänker bort min lillebror (och det är den stora killen på bilden...). Blir ni för många som slåss om honom så får helt enkelt juryn bestämma vem av er som ska få honom. (Juryn består av: Mig själv och våra andra systrar.)

Kraven på er tävlande:

Du måste ha hjärtat på rätt ställe
# Du bör vara över 20 år
# Du får gärna ha en längtan efter barn inom en ganska snar framtid
# Det är en fördel om du är social och klarar av att umgås med hans halvknäppa syskon

Ja, det verkar vara allt. Om jag kommer på något annat så återkommer jag...

Vinsten består av:

# Världens bästa singelkille med ett hjärta av guld och ögon som Bambi. En generös och empatisk "man" som alltid tänker på alla andra i första hand. En kille som gärna vill bilda familj. En tjugonioåring som brinner för rättvisa och fred. En allmänbildad och skärpt kille som gör världens godaste cheesecake, älskar film och är grym på romantik (okej, det där sista har jag ju ingen aning om, men visst lät det bra!?).

Nu verkar kanske detta för bra för att vara sant, men så här är det faktiskt. Du behöver inte ens betala vinstskatt! Är du intresserad så hör av dig!!!

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Vicke, blindskrift har inte kommit till Internet ännu...

2008-12-18 @ 20:51:12
URL: http://pppeter.blogg.se/
Postat av: Eva Skullman

Haha men va fan.. Haha. Roligt... kommenterat.

2008-12-18 @ 22:47:08
Postat av: evelina

Jag saknar dig ännu mer vännen!!!! Puss på dig...

2008-12-19 @ 08:14:33
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: evelina

SAKNAR, saknar, SAKNAR, saknar, SAKNAR, saknar...

2008-12-19 @ 08:37:36
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: ja ni vet nog

du får söka till bonde söker fru i år

hahahahah

2009-01-01 @ 18:06:05
Postat av: ja ni vet nog

du får söka till bonde söker fru i år

hahahahah

2009-01-01 @ 18:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0