Inte en svettdroppe...

Å så har man tränat igen...Eller åtminstonde varit i en träningslokal! Det e ganska kul (fast det kan ju bero på sällskapet). Nu har jag smällt i mig två stooora mackor och två ägg, jäkla vad man kan bli hungrig av att vara på ett gym (eller vad det heter).

Ska träna snart igen och det känns riktigt bra. Faktiskt. Risken är väl bara att jag blir ensam eftersom sällskapet kanske tröttnar på mig och min stora käft. Det jobbigaste är nog att duscha efteråt men eftersom jag inte ens kan pressa fram den minsta lilla svettdroppe så kanske jag kan vänta till det årliga julbadet...

Kommentarer
Postat av: Mia

Ha ha....har du tränat var då??
Skojar bara,ja man blir hungrig syrran,sedan när du väl kommer igång (typ inte pratar oavbrutet och skrattar hela tiden )utan använder din energi till att träna blir du mer hungrig!!Men visst e det gott att äta efteråt? Men jag tycker det jämt är gott att äta..kram kram

2007-09-20 @ 22:23:11
URL: http://mia71.blogg.se
Postat av: Eva J

Vad duktig du är!! Puss & Kram

2007-09-21 @ 13:14:25
Postat av: Evelina

Min lilla hurtbulle där ;) Puss på dig. PS. Erkänn att det är superskönt att träna ;) DS

2007-09-22 @ 09:25:08
URL: http://evelina84.blogg.se
Postat av: Sandra

Det går bra med träningen hör jag!:P
Nu är jag hemkommen smutsig å dan (eller kallas de solbränna?) hoho...snart är den ett minne blott.
Japps jag drar ivg till England en 7 oktober, bokat och klart, pratade med familjen snast igår, så ska ta vara på dagarna jag är kvar här innan jag åker, ska uppskatta allt jag ser etc..
Hoppas allt är bra,
Kram

2007-09-22 @ 10:14:33
URL: http://sssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0