Ensam och rädd...

Sambo skulle ut och äta i går kväll. För en gångs skull. Kul tyckte jag...tills jag skulle gå och lägga mig! Började kolla på en film som verkade vara ganska otäck och det gör jag aldrig när jag e ensam. Men sambo skulle nog vara hemma redan vid elva-tiden trodde vi. Så jag kollade.

Efter att jag satt mig fast i filmen riktigt ordentligt får jag veta att han skulle komma hem på natten i stället, upps!!Men modig som jag är, bestämde jag mig att se färdigt den ändå. Herregud så dumt!!!När jag gick och la mig skakade jag som ett asplöv. Jag låg med tummen tryckt mot mobiltelefonens etta ifall jag skulle behöva ringa 112. Under täcket gömde jag mobilen och så där låg jag till kl 2 ungefär när sambo trillade in.

Inte en enda gång stängde jag mina ögon eftersom jag inte skulle kunna märka psykopaten som skulle kunna komma och mörda mig i fall jag blundade. Trodde inte att man kunde vara så löjligt rädd i min ålder...Dags att flytta in till stan där folk åtminstonde kan höra mig när jag blir anfallen. Nästa gång jag är ensam ska jag titta på "Dum Dummare" i stället.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fy vad hemskt det är... Vet inte hur många gånger man har legat så, det är verkligen inte humant...Riktigt läskigt. Tänker på dig. Hälsa killarna. Pussar o kramar Lina

2007-09-23 @ 08:16:29
URL: http://evelina84.blogg.se
Postat av: Mia

Jag behöver inte kolla på skräckis för att bli mörkrädd om sambon inte e hemma...
Tror du det skulle hjälpa att flytta in till Hultan? Tror ingen skulle höra dig ändå....(inte mina grannar i alla fall )
MEN; jag tycker ni ska flytta in,så jag håller tummarna. Kram

2007-09-23 @ 22:13:56
URL: http://mia71.blogg.se
Postat av: Eva J

haha.. Titta inte på sånt då! Puss

2007-09-23 @ 23:33:37
URL: http://evottpevott.blogg.se
Postat av: Sandra

dum dummare är bäst!

2007-09-26 @ 23:00:10
Postat av: Anonym

det är ingen ide´att flytta för det vet du väl att i stan är det ingen som bryr sig om sina medmänniskor. där kan man ligga dö i flera mån utan att nån bryr sig.så stanna du på vischan det är säkrast o skulle nån ta dig så lämnar dom tillbaka dig när det blir ljust.ha ha

2007-10-02 @ 20:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0