Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu sitter jag här...och förmodligen gör jag bort mig som vanligt,för inte ska man väl kommentera i sin egen blogg.Eller?Skit samma,nu måste jag bara få börja skiva lite.(Vad jag nu ska skriva om).
Fast jag kan ju i och för sig skriva vad fan jag vill för ingen kommer ju ändå att läsa det (var det en kompis som sa till mig.Jag citerar "det är ändå ingen som kommer att läsa din blogg för hur intressant är det att läsa om en tvåbarnsmamma och hennes liv? "Och det ligger ju något i det, hur jävla roligt kan det vara att läsa om hur jag träter med mina små killar!?(Fast det gör jag nog bara 95 % av tiden vi umgås,resten av tiden försöker jag att dra bort killarna från varandra när de ligger i en hög på golvet och slåss..och då e det ju inte jag som bråkar!)

2007-08-12 @ 21:21:00
URL: http://vickepicke.blogg.se
Postat av: Mia

Bra syrran...är stolt över dig...puss

2007-08-12 @ 21:53:42
Postat av: Sandra

Välkommen in i gänget!

2007-08-14 @ 18:08:07
URL: http://sssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0