Självdestruktivt???

Vet att det ligger en elgitarr i bagaget i min bil. Vet att den är till min kille som fyller tio år i april.
Vet också vem som har köpt den. Samma jävel som köpte ukulelen till sin man! Hur blåst kan man bli på en skala? Är hon självdestruktiv kvinnan?!
 
Appropå det. Kvinnan jag menar, skickade ett sms till sin man innan. Det löd:
 
"Vill bara att du ska veta att jag älskar dig. Vad som än händer eller vad du än kommer att få höra...Puss"
 
Mannen (som i vanliga fall är så upptagen på jobbet att han inte ens hinner pratar klart när hon ringer) hör av sig och undrar vad som har hänt?! Vadå hänt, undrar frun.
Det förstår väl vem som helst, att man syftar på att en elgitarr är köpt! Eller???
 
Inte vet jag varför mannen fick magont av ett sånt sms. Fattar noll!

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Du är inte klok....

2013-01-10 @ 12:22:55
URL: http://www.femme.se/fnulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0