Att betala för smek!!!

Jag har precis betalat 500 spänn för förtiofem minuters smek! Av en kvinna dessutom. Herrejävlar säger jag bara. Vilken förlust!!! Hade bokat tid för massage för min onda nacke och den nuddade hon knappt! Så dålig. Min man hade för 17 gett mig 500 för att få smeka mig så länge (men eftersom jag inte håller på med horeri så har jag inte bett honom).
 
Hon talade dessutom om att hon inte var utbildad massör (no shit!?) när jag redan låg där, naken och utlämnad. Och jag som hatar att ens gå till ställen där man måste klä av sig. Hua! Kände mig väldigt obekväm ska ni veta.
 
Jaja. Nu har jag lärt mig något i alla fall. Att femhundra är mycket pengar för smekning, när man kan få det gratis...

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Kom till mig istället ;) puss vännen

2013-01-12 @ 19:22:50
URL: http://evelina84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0